recenze. (filmy , kosmetika , ...)

Chata v horách

14. ledna 2013 v 21:54 | little annien.

Horor / Thriller / Mysteriózní / Komedie
USA, 2011, 95 min

Popis: Skupina pěti kamarádů se vydává na víkend na odlehlou chatu v horách, ale místo nespoutané zábavy na ně čekají děsivá nadpřirozená monstra v noci plné nekonečné hrůzy a krveprolití. Zní vám to povědomě? Vydržte. Zatímco se studenti začínají chovat jako v běžných hororech, tým techniků v řídící místnosti pečlivě sleduje a někdy dokonce vede každý pohyb, který vystrašené děti udělají! Všemocné "oko na nebesích" kazí veškeré jejich snahy o záchranu. Mají vůbec nějakou šanci přežít?

Můj názor: wow! já se vždycky hororů bála , ale tohle není tak strašný , jsou tam lekačky , to jo , ale není to tak strašný prostě:) ale je to super horor;)!! určtě doporučuju , zvláště např. scéna , jak se zabije kluk na motorce , který chce přeskočit propadlinu , ale průhledná stěna ho zastaví a on spadne do propadliny a zabije se , nebo scéna , jak jedou autem - Dana a ještě jeden kluk:D - a tomu klukovi zombie propíchne krk jakousi tyčkou:X nebo jak na začátku se líbá ta blondýna s tím vycpaným vlkem , to je trošku nechutný :D já bych řekla , že se režisér pokoušel o to , že to každou chvíli vypadá , že na vás něco vybafne nebo tak.. třeba strašidelná hudba atd.:D ale je to prostě skvělý film) no prostě stojí to za shlídnutí;)

Většina se mě ptáte , kde stáhnout , tak sem rovnou dávám odkaz :)
(nevím na kterém vám to půjde , tak se oplatí zkusit všechno)

viděli jste?
líbil se?
nebo teprve zkouknete?
a nebo vás vůbec nezaujal?
každý názor beru:)

Cyberbully

9. ledna 2013 v 21:11 | little annien.

Drama
USA, 2011, 87 min

Popis: Když sedmnáctiletá Taylor dostane od matky k narozeninám vlastní počítač, je štěstím bez sebe a s vidinou svobody a nezávislosti se učí proplouvat vodami internetu. Záhy ovšem zjišťuje, že internet s webovými stránkami a online lidmi umí být stejně zákeřný jako moře plné žraloků. Netrvá dlouho a Taylor se musí potýkat s prvním projevy šikany. A to ještě netuší, že věci zdaleka nedošly do extrému.
Film je součástí kampaně "Rally to Delete Digital Drama", jejímž cílem je odstranit šikanu jak na internetu, tak v reálném životě. 5. července 2011 ji ve spolupráci s časopisem Seventeen Magazine odstartovala americká televize ABC Family.

Můj názor: úžasný film!:) myslela jsem si , že u něho budu brečet třeba víc , ale měla jsem jen slzy v očích u scény , jak se chtěla předávkovat a jak ten kluk - který se jí libil - Scott jí nevěřil . já byla tak ráda , že to na konci té Lindsay řekne pravý názor a všichni s ní budou souhlasit:) byla jsem ráda , že ten film skončil dobře , protože jsem si myslela , že se na konci zabije nebo tak něco O_o tento film lze stáhnout jen anglicky s českými titulky ;) určitě doporučuji :)